BRD Groupe Société Générale a lansat o soluţie de mobile banking, MyBRD Mobile, prin care clienţii pot face transferuri de bani, pot să-şi plătească facturile sau să obţină informaţii financiare instantaneu, direct de pe telefonul mobil.
Aplicaţia este compatibilă cu telefoanele smartphone (iOS, Android şi Windows) şi tabletele (iPad, Android), fiind disponibilă gratuit pentru descărcare în magazinele virtuale de aplicaţii specifice. Utilizatorii MyBRD Mobile au la dispoziţie modalităţi de transfer precum: scanarea codului de bare al facturilor, transferurile către coduri QR şi către numere de telefon, precum şi transferul prin bump – adică prin simpla atingere a două telefoane. Totodată, pot fi consultate soldurile şi istoricul tranzacţiilor pentru conturile proprii şi pot fi făcute transferuri bancare către alte conturi, la BRD sau la alte bănci.
BRD Groupe Société Générale a lansat o soluţie de mobile banking, MyBRD Mobile, prin care clienţii pot face transferuri de bani, pot să-şi plătească facturile sau să obţină informaţii financiare instantaneu, direct de pe telefonul mobil.
Aplicaţia este compatibilă cu telefoanele smartphone (iOS, Android şi Windows) şi tabletele (iPad, Android), fiind disponibilă gratuit pentru descărcare în magazinele virtuale de aplicaţii specifice. Utilizatorii MyBRD Mobile au la dispoziţie modalităţi de transfer precum: scanarea codului de bare al facturilor, transferurile către coduri QR şi către numere de telefon, precum şi transferul prin bump – adică prin simpla atingere a două telefoane. Totodată, pot fi consultate soldurile şi istoricul tranzacţiilor pentru conturile proprii şi pot fi făcute transferuri bancare către alte conturi, la BRD sau la alte bănci.