Pentru prima dată emisiunile culinare „TopChef“, difuzată de Antena 1, şi „MasterChef“, de la Pro TV, au fost concurenţi direcţi, luni seara. Pe intervalul de intersecţie, emisiunea de pe Pro TV a avut o audienţă de trei ori mai mare decât porgramul de pe Antena 1, însă, ambele au fost învinse de „Suleyman Magnificul“, potrivit paginademedia.ro.
Cel mai nou episod „MasterChef“, devansat cu o zi faţă de programul normal din cauza partidei de azi România-Grecia, a fost urmărit de 1,7 milioane de români pe minut, în timp ce la „TopChef“ se uitau jumătate de milion de telespectatori.
Cu toate acestea, topul naţional a fost condus de Kanal D, cu o medie de 2,2 milioane de persoane. Pro TV a ocupat poziţia secundă, iar Antena 1 a fost pe locul al patrulea, după Prima TV, după cum notează paginademedia.ro.
În mediul urban, „MasterChef“ a fost urmărit de 980.000 de telespectatori, iar „TopChef“ de 327.000 de persoane. Astfel, Pro TV şi Antena 1 au ocupat locurile doi şi trei, după Kanal D, urmărit, în medie, pe minut,de 1,3 milioane de persoane din targetul urban.
În schimb, segmentul comercial a fost condus de postul din Pache Protopopescu. Dacă la „MasterChef“ se uitau, în medie pe minut, 706,000 telespectatori între 18 şi 49 de ani (12,6 rating pe target), „TopChef-ul“ de pe Antena 1 a avut 3,4 puncte de rating, adică 193,000 de telespectatori, situându-se după Kanal D, cu 513,000 de persoane între 18 şi 49 de ani.