Producătorul român cu cea mai mare fabrică de uşi secţionale din Europa de Est îşi prezintă întreaga gamă de produse într-un showroom ca o scenă, realizat cu o investiţie de 70.000 de euro.
Producătorul de uşi de garaj MCA Grup România a deschis la Timişoara cel mai mare showroom de uşi de garaj şi rulouri pentru ferestre din România, cu o suprafaţă de peste 400 de metri pătraţi, în urma unei investiţii de 70.000 euro.
Realizat după un proiect arhitectural modern, noul showroom prezintă întreaga gamă de produse a MCA, de la sisteme de închidere automatizată - uşi de garaj secţionale, grilaje metalice, automatizări pentru porţi şi termo-storuri (rulouri exterioare) - şi până la copertine şi pergole, sisteme de umbrire noi în portofoliul companiei.
“Showroomul de la Timişoara este pentru noi o încununare a experienţei câştigate de-a lungul celor 15 ani de activitate, > al soluţiilor de închidere a spaţiilor. Ne-am propus să arătăm aici diversitatea, calitatea, flexibilitatea în a produce şi integra o mare varietate de configuraţii ale produselor noastre. Este cel mai complex showroom din România şi este dedicat atât clienţilor finali, arhitecţilor, proiectanţilor, precum şi distribuitorilor MCA. Aceştia vor putea arăta clienţilor proprii produsele pe care ei le pot furniza prin intermediul nostru”, a declarat Ciprian Oprea, directorul general al MCA Grup, în cadrul evenimentului de deschidere.
Concept arhitectural - un showroom ca o scenă
Poziţionarea aerisită a mostrelor invită la interacţiunea cu produsele ca şi cum acestea ar fi actorii unui teatru modern. Clienţii îşi pot alege modelele şi culorile dorite pentru casele lor inspirându-se din oferta vastă prezentată în showroom.
“Ca pe orice scenă, am căutat să neutralizez contextul – pardoseala, pereţii, tavanul – căutând în acelaşi timp evidenţierea 'actorilor' - prin l