Adrian Popa, 30 de ani, care a lucrat o scurtă perioadă de timp în domeniul construcţiilor în Libia, şi partenerul său Ionuţ Marin, care a lucrat în Dubai pentru branduri de modă precum Armani sau Hugo Boss, au pus la începutul anului 2010 bazele Ego Men’s Fashion Concept, un multibrand de lux pentru bărbaţi, care a ajuns astăzi la două magazine şi venituri estimate la 1,8 milioane de euro în 2013.
„În 2009 am făcut o vizită de două săptămâni în Libia şi acolo am găsit un potenţial partener pentru o afacere în domeniul construcţiilor. El studiase în România şi vorbea limba română. Am plecat acolo să pun bazele unei firme de construcţii însă după câteva luni m-am întors din motive familiale. Businessul începuse să meargă“, îşi aminteşte Adrian Popa, care spune că în România el şi familia sa sunt implicaţi în mai multe businessuri, însă nu dă detalii. Antreprenorul recunoaşte că în momentul în care a decis să renunţe la proiectul din Libia a pierdut „nişte bani“, însă nu detaliază. El afirmă însă că în momentul în care s-a întors a spus că rămâne doar dacă găseşte un spaţiu pentru dezvoltarea unui magazin de modă.
„Şi l-am găsit în Băneasa Shopping City. Pe partenerul meu (Ionuţ Marin - n. red.) îl cunoscusem deja de câteva luni, el avea experienţă în domeniu, aşa că la începutul lui 2010 am deschis primul magazin.“ Continuarea pe ZFCorporate
Adrian Popa, 30 de ani, care a lucrat o scurtă perioadă de timp în domeniul construcţiilor în Libia, şi partenerul său Ionuţ Marin, care a lucrat în Dubai pentru branduri de modă precum Armani sau Hugo Boss, au pus la începutul anului 2010 bazele Ego Men’s Fashion Concept, un multibrand de lux pentru bărbaţi, care a ajuns astăzi la două magazine şi venituri estimate la 1,8 milioane de euro în 2013.
„În 2009 am făcut o vizită de două săptămâni în Libia şi acolo am găsit un potenţial partener