Anul acesta, retailerii vor da startul cumpărăturilor de BLACK FRIDAY pe 22 noiembrie şi promit reduceri de până la 80-90% la tablete, telefoane inteligente, haine, rechizite sau electrocasnice. Sursa: Gabriel Miron
În 2012, reducerile de BLACK FRIDAY le-au adus vânzări de zeci de milioane de euro principalilor retaileri de electrice şi electrocasnice din ţară, dar şi clienţi furioşi că serverele s-au blocat şi nu au mai putut să comande produsele dorite. În 2013, comercianţii estimează creşteri masive ale vânzărilor şi dau asigurări că au făcut investiţii substanţiale, pentru a preîntâmpina blocarea serverelor din cauza numărului foarte mare de vizitatori.
Informaţii la prima mână
În cazul multor retaileri sau agregatori de oferte, clienţii au posibilitatea de a afla preţurile valabile de BLACK FRIDAY înainte ca acestea să fie afişate pentru publicul larg. Pentru a afla de reducerile finale, un client trebuie să intre pe situl comercianţilor, să îşi noteze adresa de email în zona marcată şi va primi prin poşta electronică ultimele noutăţi legate de preţuri.
Reduceri de până la 90%
Pentru acest an, eMAG ţinteşte vânzări de peste 22 de milioane de euro, dublu faţă de cele din 2012, mizând pe includerea în ofertă a 250.000 de produse, din care o treime reprezintă produse lansate în 2013. "Toate tabletele din oferta eMAG de BLACK FRIDAY, care va avea loc pe 22 noiembrie, sunt lansate în 2013, iar 90% din televizoarele, telefoanele şi laptopurile cu preţ redus în data de 22 noiembrie sunt lansate în acest an. Cel puţin trei sferturi din produsele pe care eMAG le va scoate la ofertă au fost lansate în 2013", ne-a declarat Iulian Stanciu, director general eMAG.
Flanco va tăia la jumătate preţurile la produsele electronice, electrocasnice şi IT, iar la electrocasnicele mici şi la accesorii preţurile vor