Groupama Asigurări şi Michelin România au încheiat un parteneriat pentru promovarea siguranţei rutiere, în urma căruia au lansat campania "Siguranţa voastră, prioritatea Michelin". Campania se va desfăşura în perioada 15 octombrie - 30 noiembrie 2013, iar la achiziţionarea a patru anvelope de iarnă din gama Michelin, cumpărătorii câştigă automat două asigurări de călătorie Groupama Asigurări şi intră în cursa pentru câştigarea a 10 poliţe CASCO, ce vor fi acordate în urma unei trageri la sorţi.
"Parteneriatul dintre Groupama Asigurări şi Michelin se bazează pe valori comune şi înseamnă o relaţie solidă şi onestă în spiritul acestor valori, şi avantaje relevante pentru clienţii noştri. Alături de Michelin am găsit aceste valori, iar preocuparea comună pentru prevenire şi în consecinţă pentru siguranţă, precum şi atenţia pe care o acodăm calităţii produselor pe care le livrăm a făcut ca asocierea noastră să fie una firească", a declarat Georgiana Miron, Director de Marketing şi Comunicare Groupama Asigurări.
Obiectivul acestui parteneriat este acoperirea completă a nevoilor de asigurare ale clienţilor care sunt preocupaţi de acest aspect, făcând deja primul pas pentru o călătorie în siguranţă şi alegând siguranţa oferită de anvelopele Michelin. Asigurarea de călătorie acordată ca premiu instant este configurată astfel încât să răspundă nevoilor clienţilor Michelin, oferindu-le mai multă siguranţă în călătoriile lor. Astfel, câştigătorii beneficiază de acoperirea riscurilor asigurate în limita sumei de 30.000 de euro. Varianta de asigurare oferită ca premiu se aplică pentru călătoriile cu scop turistic, efectuate în Europa şi include acoperirea riscurilor şi în cazul în care beneficiarii practică sporturi de agrement.
Poliţa CASCO, pachetul EXTREME, acordată în urma tragerii la sorţi, este utilă în cazul apariţiei avariilor de diferite tipuri, de la