Devenite casa pentru aurolaci, tramvaiele regiei, lipsite de aer condiţioant, se transformă în adevărate saune pe roţi vara. Însă regia nu se lasă şi face orice să vină în întâmpinarea nevoilor cetăţenilor. Astfel, RATT a inagurat astăzi un vagon de lux fabricat în 1976 şi remodelat, dotat cu trei mese de patru persoane, șase mese de două persoane, două perechi de scaune fără mese, două dozatoare de bere, un aparat de cafea, o chiuvetă cu apă, o vitrină pentru prezentarea băuturilor, două frigidere, un cuptor cu microunde, instalații climatizate, sonorizare, două ecrane LCD, internet wireless și toaletă cu apă curentă. Investiția se ridică la suma de 40.000 de lei şi va fi amortizată în circa doi ani, crde Ioan Goia şeful RATT. Vagonul va circula, la cerere, pe traseul istoric şi poate fi închiriat de la RATT pentru 60 lei/km + TVA, fără ghid; 135 lei/km + TVA, cu ghid; 140 lei + TVA ora de staționare. Edilul şef s-aarătat încâtat de tramvaiul cu care s.a plimbat alături de jurnalişti.
Devenite casa pentru aurolaci, tramvaiele regiei, lipsite de aer condiţioant, se transformă în adevărate saune pe roţi vara. Însă regia nu se lasă şi face orice să vină în întâmpinarea nevoilor cetăţenilor. Astfel, RATT a inagurat astăzi un vagon de lux fabricat în 1976 şi remodelat, dotat cu trei mese de patru persoane, șase mese de două persoane, două perechi de scaune fără mese, două dozatoare de bere, un aparat de cafea, o chiuvetă cu apă, o vitrină pentru prezentarea băuturilor, două frigidere, un cuptor cu microunde, instalații climatizate, sonorizare, două ecrane LCD, internet wireless și toaletă cu apă curentă. Investiția se ridică la suma de 40.000 de lei şi va fi amortizată în circa doi ani, crde Ioan Goia şeful RATT. Vagonul va circula, la cerere, pe traseul istoric şi poate fi închiriat de la RATT pentru 60 lei/km + TVA, fără ghid; 135 lei/km + TVA, cu