- Social - nr. 226 / 19 Noiembrie, 2013 In sedinta extraordinara de joi, 14 noiembrie a.c., Consiliului Judetean Mures a adoptat proiectul de hotarare privind solicitarea adresata Guvernului Romaniei ca Palatul Administrativ si anexele acestuia, situate in Targu-Mures, sa treaca in proprietatea judetului Mures. Ca argumente in acest sens, in expunerea de motive, se aminte ste ca Palatul Administrativ a fost construit in perioada 1905 – 1907, in stil Secession, cu destinatia de administratie publica, fiind incadrat ca monument istoric de categoria A, inscris in lista monumentelor istorice. "Inainte de 1989, in perioada comunista, in imobilul aflat in proprietatea statului, si-au desfasurat activitatea fostul Consiliu Popular Judetean Mures si Comitetul Judetean Mures al fostului Partid Comunist Roman. Dupa Revolutie, prin HG nr.115/1990, sediile comitetelor judetene ale fostului Partid Comunist au trecut in administrarea primariilor judetene, care aveau rol de administratie judeteana (Consiliul Judetean Mures si Prefectura Judetului Mures nefiind la acea data infiintate). In anul 1994, in baza H.G. nr.706 privind trecerea palatelor administrative din municipiile resedinta de judet in administrarea institutiilor prefectului, imobilul Palatul Administrativ, situat in municipiul Targu-Mures strada Primariei nr. 2, si imobilul Garaj plus birouri, situat in municipiul Targu-Mures, strada Calarasilor nr. 46, au trecut in administrarea Prefecturii Judetului Mures. In fapt, administrarea acestor imobile se realizeaza de catre Consiliul Judetean Mures, care are sediul in Palatul Administrativ, alaturi de Institutia Prefectului. Autoritatea publica judeteana administreaza imobilele in cauza inca din anul 1990, fiind initial inventariate in domeniul public al judetului si, in aceasta calitate, Consiliul Judetean Mures a incheiat toate contractele de furnizare utilitati (energie