Revista noastră de afaceri, Oltenia Business, împlineşte un an de când a văzut pentru prima dată lumina tiparului. La ceas aniversar, numărul din noiembrie al revistei va fi lansat în cadrul Galei Excelenţei în Afaceri, organizată pe 21 noiembrie, în cadrul căreia are loc şi gala Topul Firmelor Doljene. Numărul 5 al revistei are o tematică generoasă, care încântă ochii şi sufletul cititorului: brandurile locale, naţionale, internaţionale.
Oltenia Business a ajuns la un an de la debutul pe piaţa de profil. La ceas aniversar, lansăm numărul 5 al publicaţiei noastre de afaceri, mâine, 21 noiembrie, în cadrul Galei Excelenţei în Afaceri, eveniment organizat de Camera de Comerţ şi Industrie Dolj, la restaurantul Hanul Andriţei din Craiova. Cu acest prilej, vor fi premiate companiile doljene cu cele mai bune rezultate în afaceri, în cadrul evenimentului cu tradiţie, denumit Topul Firmelor din judeţul Dolj.
Branduri de suflet, branduri de toate felurile
Acest număr aniversar are o tematică unică şi aproape de sufletul cititorulor noştri. Revista cuprinde cele mai importante poveşti de succes ale brandurilor din Oltenia, care s-au dezvoltat în timp, dar şi o analiză exhaustivă a tot ceea ce ţine de branding, de tehnici de marketing folosite pentru branduri, de crearea şi dezvoltarea unui produs astfel încât să ajungă o marcă de succes, respectiv un brand. Puteţi lectura în paginile revistei opinii ale antreprenorilor care au reuşit să creeze produse cunoscute la nivel naţional şi internaţional.
Nu lipsesc nici brandurile de suflet ale oltenilor, aşa cum au fost ele votate de cititorii Gazetei de Sud, anul trecut când în funcţie de preferinţele oltenilor care ne citesc am realizat un top al primelor zece branduri din Oltenia, care sunt reprezentative pentru regiune. Când spui Amza Pellea, Tudor Gheorghe, Constantin Brâncuşi sau Universitatea Craiova,