Black Friday se bucura de cea mai mare notorietate in segmentul de varsta 18 – 24 de ani, peste 60% dintre tineri fiind cu ochii pe reduceri. In timp ce informatia este aproape in mod egal receptata de barbati si de femei, in ceea ce priveste decizia de cumparare barbatii sunt lideri. Vezi ce produse intentioneaza romanii sa achizitioneze.
Aproximativ 4,2 milioane de romani si-au manifestat intentia de a face cumparaturi cu ocazia Black Friday, in contextul in care aproximativ 7,4 milioane de romani cunosc semnificatia evenimentului, se arata intr-un studiu Daedalus Millward Brown.
Aproximativ 17% dintre respondentii barbati au afirmat ca vor face „cu siguranta” cumparaturi de Black Friday, in timp ce 10% dintre femei au luat deja aceasta decizie. “Probabil ca voi cumpara” a fost raspunsul dat de 41,3% dintre barbati si de 42,6% dintre femei.
“Black Friday a devenit un reper solid in perceptia consumatorilor romani, care asociaza luna noiembrie cu luna celor mai mari si mai multe reduceri din an. In plus, in acest an romanii stiu mult mai clar si ce anume vor sa cumpere, pregatind lista de cumparaturi in avans. Intentia de cumparare a crescut anul acesta cu 75% fata de anul trecut. Datele arata ca anul acesta 4,2 milioane de romani intentioneaza sa cumpere de Black Friday, fata de 2,4 milioane anul trecut”, declara Daniela Lazar, director general Daedalus Millward Brown.
Cel mai ridicat grad de notorietate a fost inregistrat in segmentul de varsta 18 – 24 de ani, unde 60,9% din respondenti au auzit de Black Friday, urmat de segmentul 25 – 34 de ani (58,5%).
„Aceste procente sunt foarte relevante pentru modul in care va evolua pozitionarea acestui eveniment de shopping pe piata romaneasca. Tinerii sunt mult mai bine conectati la tot ceea ce inseamna informatie, sunt dinamici si dau tonul in mediul online,