Reprezentanţii Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Sălaj au organizat, ieri, o conferinţă de presă în cadrul căreia au prezentat un raport privind gradul de satisfacţie al clienţilor Serviciului Public de Ocupare.
În cadrul acestui studiu au fost chestionaţi 50 de angajatori şi 50 de şomeri şi persoane aflate în căutarea unui loc de muncă înregistraţi în judeţele Alba şi Sălaj. Romeo Sârca, managerul acestui proiect, a declarat că în urma chestionării, şomerii şi persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă au spus că îşi doresc mai multe burse ale locurilor de muncă, mai multe cursuri de calificare şi recalificare diversificate, dar şi mai multă transparenţă în relaţia cu şomerii, în timp ce angajatorii şi-ar dori ca şomerii trimişi de AJOFM să treacă printr-o probă obligatorie de lucru, organizarea mai multor burse ale locurilor de muncă, dar şi rapiditate în acordarea subvenţiilor pentru angajatori. De apreciat ar fi şi faptul că studiul face parte din din proiectul POSDRU/111/4.1/S/102732, „SPO – PERFORMANŢĂ ŞI CALITATE ÎN SERVICII“ din cadrul Programului Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritară 4 „Modernizarea Serviciului Public de Ocupare”, Domeniul major de Intervenţie 4.1. „Întărirea capacităţii SPO pentru furnizarea serviciilor de ocupare”, program cofinanţat din Fondul Social European, implementat de AJOFM Sălaj, AJOFM Alba, în colaborare cu doi agenţi economici şi un partener transnaţional.
Reprezentanţii Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Sălaj au organizat, ieri, o conferinţă de presă în cadrul căreia au prezentat un raport privind gradul de satisfacţie al clienţilor Serviciului Public de Ocupare.
În cadrul acestui studiu au fost chestionaţi 50 de angajatori şi 50 de şomeri şi persoane aflate în căutarea unui loc de muncă înregistraţi în judeţele Alba ş