AUDIENȚE. MasterCheful de pe Pro TV s-a duelat în premieră cu TopChef de pe Antena 1. Rezultatul: pe intervalul de intersecție, emisiunea de pe Pro TV a avut o audiență de trei ori mai mare decât programul de pe Antena 1. Ambele au fost însă după Suleyman Magnificul.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de aseară, de pe intervalul în care emisiunile s-au confruntat direct.
NAȚIONAL. MasterChef, difuzat lunea din cauza partidei de azi România – Grecia, a fost urmărit de 1,7 milioane de români pe minut. La TopChef se uitau jumătate de milion de telespectatori.
Topul național a fost condus însă de Kanal D, cu o medie de 2,2 milioane de persoane. Pro TV a fost pe locul doi, iar Antena 1 a ocupat poziția a patra, după Prima TV.
URBAN. La orașe, MasterChef a fost văzut de 980.000 de telespectatori, în timp ce la TopChef se uitau 327.000 de persoane. Pro TV și Antena 1 au ocupat locurile 2-3, după Kanal D.
COMERCIAL. Segmentul comercial a fost al Pro TV. Astfel, la MasterChef se uitau, în medie pe minut, 706.000 telespectatori între 18 și 49 de ani (12,6 rating pe target). Pe locul doi a fost Kanal D, cu 513.000 de persoane.
Pe targetul comercial, TopChef-ul de pe Antena 1 a avut 3,4 rating, adică 193.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani.
Audiența posturilor TV luni, 18 noiembrie, pe intervalul de intersecție MasterChef-TopChef, la nivel NAȚIONAL:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV luni, 18 noiembrie, pe intervalul de intersecție MasterChef-TopChef, în mediul URBAN:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din