Promenada, centrul comercial deschis în urmă cu o lună în nordul Capitalei, la doar patru kilometri de Băneasa Shopping City, a devenit „restaurantul“ celor 35.000 de corporatişti din zonă care se plâng însă că spaţiul destinat food-court-ului este limitat, la fel şi opţiunile de masă.
În ceea ce priveşte retailerii aceştia afirmă că Promenada este un mall de săptămână (luni-vineri), seara după ora 20.00 şi în weekend pierzând teren în faţa centrului comercial din Băneasa, care are avantajul zonei de entertainment (cinema). Marţi la ora 13.00 cu greu mai găseai un loc la masă în zona de food-court. În magazine însă clienţii puteau fi număraţi pe degetele de la o mână. „De când s–a deschis mallul am mers doar aici la masă pentru că ai mai multe opţiuni. Noi în zonă mai aveam doar o cantină, care este însă mai ieftină. Spre exemplu, în Promenada poţi mânca o salată sau o porţie de paste cu 15 lei. La cantină cu aceeaşi sumă mănânci şi supă şi felul doi“, spune Raluca, care lucrează într-o multinaţională din zonă.
E cunoscut doar în zonă
Food-court-ul mallului – care numără peste 500 de locuri – este însă prea mic, la ora prânzului devenind neîncăpător. „Ora unu este critică, abia găseşti un loc la masă. După ce iau prânzul mă mai opresc uneori şi la Starbucks pentru o cafea, însă de mers prin magazine nu prea mai am timp. Am colege care renunţă la cafea pentru o vizită prin magazine“, spune Raluca. Continuarea pe ZFCorporate
Promenada, centrul comercial deschis în urmă cu o lună în nordul Capitalei, la doar patru kilometri de Băneasa Shopping City, a devenit „restaurantul“ celor 35.000 de corporatişti din zonă care se plâng însă că spaţiul destinat food-court-ului este limitat, la fel şi opţiunile de masă.
În ceea ce priveşte retailerii aceştia afirmă că Promenada este un mall de săptămână (luni-vineri), seara după ora 20.00