La un preţ de 200.000 de dolari şi cu o putere ce devansează cu 35 cai puterea Porsche-ului 911 Turbo S pe 2014, coupe-ul GT-R upgradat de către divizia sport Nismo de la Nissan îşi permite poziţia de a nu negocia la masa bogaţilor.
Donator de piese în cazul Nissan-ului GT-R Nismo este chiar versiunea competiţională GT-R GT3. Printre binefacerile ce înnobilează bolidul sunt două turbocompresoare având debit mărit, un body-kit din fibră de carbon ce a presupus un tratament de uşurare cu vreo 150 kg, intervenţii la timpii de aprindere şi la sistemele de admisie şi evacuare.
Până la sosirea celei de-a doua generaţii Nissan GT-R ce se va petrece în 2015 (care asemenea Ferrari La Ferrari va fi un hibrid), clienţii de GT-R Nismo vor beneficia de serviciile exclusive ale unui V8 termic de 3.8 litri twin-turbo.
Cum modelul GT-R a fost lansat în 2008, se impunea un refresh tehnic pentru noua evoluţie. Aşadar, puterea este în creştere, de la 545 CP la 595 CP, iar forţa de împingere a pistoanelor asupra arborelui cotit cunoaşte de asemenea o revizuire în sus, de la 627 Nm la 650 Nm. Prin comparaţie, noul Porsche 911 Turbo S stoarce dintr-o cilindree aranjată după tehnica boxer (cilindri opuşi ce lucrează în plan orizontal), având aceeaşi capacitate de 3,8 litri, „doar” 560 CP, însă cuplul maxim cu overboost este superior GT-R-ului Nismo (urcă cu încă 50 Nm, depăşind pe perioade scurte 710 Nm).
Modelul ce va fi prezentat oficial la cea de-a 43-a sesiune asiatică a Salonului auto Tokyo Motor Show 2013 de săptămâna aceasta a fost deja supus la torturi şi suplicii pe „Iadul Verde”. Nissan GT-R Nismo a reuşit la sfârşitul lunii septembrie să parcurgă cei 21,7 km ai circuitului Nurburgring Nordschleife în 7 minute şi 8 secunde, iar vitezele atinse au fost şi de 330 km/h. Demarajul 0-100 km/h cu start de pe loc este acoperit în 3,2 secunde.
Bolidul rulează pe