Cora România va lansa oficial în data de 3 decembrie hipermarketul coradrive, prin care clienţi pot să cumpere produsele online şi le ridică ulterior din magazin.
În prezent, coradrive.ro este în teste în cadrul hipermarketului Cora Lujerului din Capitală.
Cora a deschis în acest an un centru comercial la Constanţa, care cuprinde o galerie comercială şi un hipermarket, în urma unei investiţii de 58 milioane euro, şi un hipermarket la Ploieşti, pentru care a alocat 6,1 milioane euro. Astfel, Cora România deţine în prezent o reţea de 12 hipermarketuri, atât în centre comerciale proprii, cât şi în spaţii închiriate, dintre care patru în Bucureşti (Alexandriei, Pantelimon, Lujerului şi Sun Plaza) şi opt în provincie, la Ploieşti, Cluj-Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu-Severin, Constanţa şi Bacău. Compania a lansat miercuri un site de gastronomie.
Pentru anul viitor, Cora are în plan alte două proiecte, un nou hipermarket în Bucureşti, în centrul comercial Victoria City şi centrul comercial din Braşov. Cora România a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 1,6 miliarde lei (359 milioane euro), în creştere cu 6% comparativ cu 2011, pe fondul deschiderii a două noi magazine. În schimb, profitul net al retailerului a scăzut anul trecut cu 38,5%, la 24,5 milioane lei (5,5 milioane euro).
Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 21.11.2013
Cora România va lansa oficial în data de 3 decembrie hipermarketul coradrive, prin care clienţi pot să cumpere produsele online şi le ridică ulterior din magazin.
În prezent, coradrive.ro este în teste în cadrul hipermarketului Cora Lujerului din Capitală.
Cora a deschis în acest an un centru comercial la Constanţa, care cuprinde o galerie comercială şi un hipermarket, în urma unei investiţii de 58 milioane euro, şi un hipermarket la Ploieşti,