“Ciobanul Ghiţă”, din campania Vodafone, cea mai de succes reclamă pe Internet de anul acesta în România, va lansa o gamă de produse noi.
“Întâi a fost ideea, apoi am căutat pe cineva care să aibă o poveste care să se potrivească cu ideea noastră. Probabil că am testat vreo 10 ciobani. Ce e interesant la Ghiţă este că are un apetit pentru celebritatea pe Facebook. E a treia personalitate pe Facebook. Este o campanie foarte reuşită pentru atragerea de clienţi, batem toate recordurile de vânzări cu ea”, a spus Adrian Boţan, Creative Partner, McCann Bucharest, a vorbit miercuri la ZF LIVE Boţan.
“Astăzi era el în Bucureşti, pentru că vrea să-şi deschidă un magazin, pentru a vinde produse marca Ghiţă. Noi o să-i facem campania. E o avanpremieră ce vă spun acum”, a menţionat Boţan.
Ciobanul Ghiţă este personajul central dintr-o campanie publicitară a Vodafone, demarată anul acesta. Pe Facebook, pagina oficială a strâns peste 438.000 de prieteni.
“Ciobanul Ghiţă”, din campania Vodafone, cea mai de succes reclamă pe Internet de anul acesta în România, va lansa o gamă de produse noi.
“Întâi a fost ideea, apoi am căutat pe cineva care să aibă o poveste care să se potrivească cu ideea noastră. Probabil că am testat vreo 10 ciobani. Ce e interesant la Ghiţă este că are un apetit pentru celebritatea pe Facebook. E a treia personalitate pe Facebook. Este o campanie foarte reuşită pentru atragerea de clienţi, batem toate recordurile de vânzări cu ea”, a spus Adrian Boţan, Creative Partner, McCann Bucharest, a vorbit miercuri la ZF LIVE Boţan.
“Astăzi era el în Bucureşti, pentru că vrea să-şi deschidă un magazin, pentru a vinde produse marca Ghiţă. Noi o să-i facem campania. E o avanpremieră ce vă spun acum”, a menţionat Boţan.
Ciobanul Ghiţă este personajul central dintr-o campanie publicitară a Vodafone, demarată anul acesta. Pe Facebook, p