Consilierii locali au aprobat modificarea caietului de sarcini al licitaţiei de 30 de milioane
de euro pentru curăţarea străzilor din oraş în următorii opt ani.
Operatorii de salubritate interesaţi de contract pot depune oferte până în 23 decembrie, noul termen pentru procedură fixat de administraţia locală.
Licitaţia deschisă pentru concesionarea serviciului de salubrizare stradală si deszăpezire din municipiul Cluj-Napoca a fost lansată în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP) în 24 septembrie. Deschiderea ofertelor era programată în 18 noiembrie. Pe SEAP, procedura a fost suspendată din 8 octombrie, după ce Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor a dispus acest lucru printr-o decizie din 7 octombrie, având în vedere că trei societăţi, DMV Prosal, Supercom şi RER Ecologic Service Buzău, au contestat caietul de sarcini aferent procedurii.
Printr-o decizie din 21 octombrie a CNSC, instituţia a admis reclamaţiile formulate de aceste societăţi şi a cerut primăriei clujene să remedieze documentaţia de atribuire şi să decaleze termenul de depunere a ofertelor corespunzător cu perioada în care procedura a fost suspendată. Contractul pentru cei opt ani a fost estimat la 137,6 milioane de lei şi implica activităţi de măturat manual, întreţinerea curăţeniei, spălatul carosabilului şi al trotuarelor, stropitul carosabilului, curăţarea manuală a rigolelor, măturat mecanizat, curăţarea manuală a zăpezii şi gheţii, pluguitul, combaterea poleiului, curăţarea de zăpadă şi gheaţă a gurilor de scurgere, încărcat, transportul zăpezii şi gheţii. Administraţia locală clujeană a scos la mezat două loturi (sectoare) pentru prestarea acestor servicii, aşa cum se derulează şi în prezent contractractele pentru salubritate stradală.
După ce consilierii locali au aprobat modificarea la şedinţa ordinară din 14 octombrie a caietului de s