Dezvoltarea înceată a infrastructurii şi lipsa unor autostrăzi pe rute-cheie determină companiile de transport şi logistică să investească în extinderea depozitelor la nivel naţional pentru a putea menţine sub 24 de ore timpul de livrare.
„În România nu se poate distribui eficient un stoc la nivel naţional deoarece infrastructura nu permite livrarea oriunde în ţară în 24 de ore dintr-un singur depozit. Din acest motiv, pentru a oferi servicii logistice bune o companie din domeniu are nevoie de câte un sediu de fiecare parte a Carpaţilor“, a spus Christophe de Korver, directorul general al Gefco România, parte a companiei Gefco, controlată la nivel mondial de RZD, Compania Naţională Feroviară din Rusia.
Treceţi autostrăzi române Carpaţii
Problema unei autostrăzi care să traverseze Munţii Carpaţi este ridicată de companiile de transport în condiţiile în care statul român a decis să investească sute de milioane de euro în drumuri cum ar fi autostrada construită de americanii de la Bechtel între Câmpia Turzii şi Gilău, unde costul per kilometru a atins un nivel record de 25 mil. euro, sau investiţia în Transalpina, drum ce poate fi utilizat doar pe timp de vară, având rol de agrement. În schimb, la 23 de ani de la Revoluţie, Bucureştiul nu are o centură funcţională, iar la nivel naţional nu există măcar un drum cu două benzi pe sens care să traverseze Munţii Carpaţi. Continuarea pe ZFCorporate
Dezvoltarea înceată a infrastructurii şi lipsa unor autostrăzi pe rute-cheie determină companiile de transport şi logistică să investească în extinderea depozitelor la nivel naţional pentru a putea menţine sub 24 de ore timpul de livrare.
„În România nu se poate distribui eficient un stoc la nivel naţional deoarece infrastructura nu permite livrarea oriunde în ţară în 24 de ore dintr-un singur depozit. Din acest motiv, pentru a oferi ser