Isteria Black Friday, evenimentul de import pentru care cuvântul de ordine este 'la preț redus', cuprinde România în acest sfârșit de săptămână. România 'fură' astfel startul și programează 'Vinerea Neagră' cu o săptămână mai devreme decât cei care au pus bazele acestei sărbători, americanii. Aviditatea românilor după promoții și modul în care aceștia preferă să se relaxeze, în cea mai mare parte a timpului liber, în ambianța galeriilor comerciale, aduc, an de an, profituri considerabile retailerilor. Pe locuri, fiți gata...
Îmbulzeală la oferte
Emoție la linia de start... Tensiunea crește odată cu apariția 'arbitrului' (omu de la pază), care apasă pe butonul magic pentru a deschide poarta către 'Raiul' cumpărăturilor. Odată butonul apăsat, zgomotul crătiților, polonicelor și al caloriferelor electrice pune stăpânire pe ambianță...
Și în acest an, în competiția acerbă pentru cele mai consistente vânzări, se aliniază peste 80 de companii, majoritatea din domeniul comerțului cu electronice, electrocasnice și electrice. Ca orice eveniment importat cu succes de către români (după Halloween sau Valentines Day), și în cazul Black Friday aria de cuprindere a ofertelor depășește imaginația americanilor, inventatorii de drept ai sărbătorii.
Nu mică trebuie să ne fie mirarea când vedem promoții la rotopercutante, bormașini, mașini de tuns iarba, polizoare, trafalete, instalații de Crăciun, perdele de lumini sau... țurțuri luminoși.
Buzunarele românilor se transformă într-o punguță fără bani atunci când vine vorba de promoții, știută fiind plăcerea 'omenească' de a burduși casa, cămara, garajul, boxa de la bloc, baraca sau balconul cu tot soiul de pistoale de zugrăvit, cauciucuri de iarnă, roboți de bucătărie, prăjitoare de pâine, aparate de sendvișuri sau de copt pâine.
Nu contează ce și cât cumpăr atât timp cât e aproape gratis
Pe princ