„Am pregătit oameni pe care piaţa nu a fost pregătită să-i absoarbă din cauza crizei şi au decis să emigreze. Într-un fel e bine pentru că ne reprezintă pe pieţe importante“, a spus în cadrul emisiunii ZF Live de ieri Adrian Boţan, director executiv de creaţie de la McCann Bucureşti, agenţia care l-a făcut celebru pe „ciobanul Ghiţă“.
Adrian Boţan răspunde de operaţiunile McCann pe pieţe precum Rusia, Polonia, Cehia, Ungaria şi Turcia. În Europa Centrală şi de Est există 7 agenţii McCann plus alte 20 mai mici. Echipa din România are 60 de angajaţi.
„În Rusia sunt foarte mulţi români care lucrează în publicitate, marketing sau business“, a spus Boţan la ZF Live. Continuarea pe ZFCorporate
„Am pregătit oameni pe care piaţa nu a fost pregătită să-i absoarbă din cauza crizei şi au decis să emigreze. Într-un fel e bine pentru că ne reprezintă pe pieţe importante“, a spus în cadrul emisiunii ZF Live de ieri Adrian Boţan, director executiv de creaţie de la McCann Bucureşti, agenţia care l-a făcut celebru pe „ciobanul Ghiţă“.
Adrian Boţan răspunde de operaţiunile McCann pe pieţe precum Rusia, Polonia, Cehia, Ungaria şi Turcia. În Europa Centrală şi de Est există 7 agenţii McCann plus alte 20 mai mici. Echipa din România are 60 de angajaţi.
„În Rusia sunt foarte mulţi români care lucrează în publicitate, marketing sau business“, a spus Boţan la ZF Live. Continuarea pe ZFCorporate