Ciobanul Ghiţă, din Poiana Sibiului, devenit în scurt timp unul dintre cei mai populari români de pe Facebook după reclama la telefonie mobilă, îşi deschide magazin în Bucureşti. Sibianul pregăteşte lansare de produse marca "Ghiţă" în capitală.
Adrian Boţan, Creative Partner, McCann Bucharest, a dezvăluit miercuri, 20 noiembrie, la ZF LIVE, că "ciobanul Ghiţă", din campania Vodafone, cea mai de succes reclamă pe Internet de anul acesta în România, va lansa o gamă de produse noi.
"Întâi a fost ideea, apoi am căutat pe cineva care să aibă o poveste care să se potrivească cu ideea noastră. Probabil că am testat vreo 10 ciobani. Ce e interesant la Ghiţă este că are un apetit pentru celebritatea pe Facebook. E a treia personalitate pe Facebook. Este o campanie foarte reuşită pentru atragerea de clienţi, batem toate recordurile de vânzări cu ea", a spus Boţan.
In cadrul aceleiaşi aparitii, Boţan a completat că "astăzi era el în Bucureşti, pentru că vrea să-şi deschidă un magazin, pentru a vinde produse marca Ghiţă. Noi o să-i facem campania. E o avanpremieră ce vă spun acum".
Ciobanul din Sibiu a devenit celebru după ce a fost selectat intr-o campanie publicitară.Pe Facebook, pagina oficială a strâns peste 438.000 de prieteni.