Banca Comerciala Romana (BCR), cea mai mare banca din piata locala dupa active, a anuntat ca numarul clientilor care cer informatii despre conturile pe care le detin, prin apelarea telefonica gratuita a institutiei financiare, s-a triplat in ultimii trei ani. Vezi ce vor sa afle clientii cand suna la banca.
Cele mai frecvente solicitari sunt cele referitoare la aflarea detaliilor despre conturile si creditele detinute, cum ar fi:soldul contului, codul IBAN, valoarea ratelor si a acumularilor din depozite.
Informatiile sunt oferite doar titularilor de cont autentificati pe baza datelor personale de identificare, a subliniat banca.
Clientii BCR pot afla soldul contului, IBAN-ul sau valoarea ratelor pentru creditele detinute, apeland non stop si gratuit InfoBCR.
„Clientii sunt incantati ca economisesc mult timp in acest fel: afla daca le-au fost alimentate conturile de salarii sau pensii si alocatii, afla sumele acumulate in depozite si dobanzile oferite, afla valoarea exacta a ratelor sau alte informatii pentru care pana in iulie 2013 trebuiau sa mearga in unitate si sa piarda timp”, a declarat Madalina Voinea, sef Departament Contact Center, BCR.
Ea a adaugat ca si clientii din strainatate suna constant pentru informatii si tranzactii din conturile lor.
Serviciul InfoBCR raspunde anual la peste 1.300.000 de solicitari telefonice sau prin e-mail.
Pe langa informatii despre conturi si credite, clientii transfera sume de bani si platesc facturi telefonic, prin serviciul Alo 24 Banking BCR sau beneficiaza de suport in utilizarea produselor detinute.
Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania, incluzand operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum