Mark Hilton, britanicul adus acum aproape doi ani la conducerea operaţiunilor unuia dintre cele mai mari grupuri de restaurante de pe piaţa locală, ce cuprinde nume precum KFC, Pizza Hut şi Hard Rock Cafe, afirmă că în primele zece luni ale anului expansiunea a fost principalul motor al businessului, în contextul în care românii s-au arătat tot mai precauţi în achiziţii.
Lipsa apetitului de consum şi situaţia dificilă din economie au redus însă numărul de deschideri ale grupului de la 15-17 câte erau planificate iniţial pentru 2013 la şase la finalul anului, respectiv patru KFC şi două Paul. Până acum au fost deschise cinci restaurante, iar până la finalul anului va mai fi inaugurat un local KFC în centrul comercial dezvoltat de sud-africanii de la NEPI la Galaţi.
Astfel, executivul, care anunţase încă de la venirea în România că prioritatea sa numărul unu este expansiunea, şi-a temperat discursul şi şi-a revizuit planurile.
„Anul 2013 a fost un an dificil din cauza evoluţiei economiei. Oamenii sunt tot mai precauţi atunci când vine vorba de cumpărături. Situaţia din România este valabilă în toate statele din regiune.“ Continuarea pe ZFCorporate
Mark Hilton, britanicul adus acum aproape doi ani la conducerea operaţiunilor unuia dintre cele mai mari grupuri de restaurante de pe piaţa locală, ce cuprinde nume precum KFC, Pizza Hut şi Hard Rock Cafe, afirmă că în primele zece luni ale anului expansiunea a fost principalul motor al businessului, în contextul în care românii s-au arătat tot mai precauţi în achiziţii.
Lipsa apetitului de consum şi situaţia dificilă din economie au redus însă numărul de deschideri ale grupului de la 15-17 câte erau planificate iniţial pentru 2013 la şase la finalul anului, respectiv patru KFC şi două Paul. Până acum au fost deschise cinci restaurante, iar până la finalul anului va mai fi inaugurat