Pe scena How to Web 2013, cel mai important eveniment dedicat inovaţiei, antreprenoriatului şi tehnologiei din Europa de Sud-Est, Alex Hunter, director executiv al Rushmore.fm, a spus că antreprenorii trebuie să renunţe la ideea că trebuie să eşueze înainte de a avea succes.
Rushmore.fm este o companie care îşi plănuieşte să-i ţină pe melomani mai aproape de artiştii preferaţi. Înainte de a fi CEO la Rushmore.fm, Hunter a fost Head of Online Marketing pentru Virgin.
El spune că este foarte greu ca un startup să iasă în evidenţă, deoarece "piaţa nu a mai fost niciodată atât de aglomerată. Există startupuri pe orice domeniu, iar companiile tradiţionale încep să fie din ce în ce mai competitive". Nici antreprenorii care vin pe piaţă cu un produs în totalitate nou nu au o viaţă mai simplă. "Îţi poţi face o afacere luni şi până vineri să ai un competitor", explică el, accentuând că "acesta nu este un lucru rău".
Hunter a vorbit şi despre modul în care s-a schimbat conceptul de marketing odată cu apariţia reţelelor sociale. "Înainte era foarte uşor să promovezi un produs. Dădeai un anunţ la radio sau la TV şi puteai spune orice. Cum nu existau Twitter sau Facebook, nu era nimeni care să te tragă la răspundere în cazul în care vorbeai prostii".
CEO-ul Rushmore.fm spune că este foarte important pentru o companie aflată la început să creeze o legătură emoţională cu utilizatorii. "În 2013, să construieşti un produs sau un serviciu nu este suficient. Nu poţi să-l arunci pe Internet, pur şi simplu", explică el.
"Emoţiile sunt mult mai bune decât raţiunea când vine vorba de creşterea ratei de retenţie. Raţiunea îi face pe oameni să ajungă la concluzii, însă emoţiile îl fac să acţioneze", a mai declarat Hunter. Un startup are mai multe şanse de a trezi emoţii dacă are, încă de la început, o imagine pozitivă.
Spre finalul prezentării, Hunter a ţi