Cosmin Ulmean, directorul Takko România, a anunţat că firma pe care o conduce ar fi interesată să deschidă noi magazine, dar momentan aşteaptă finalizarea proiectelor de mall-uri anunţate, fiind posibil ca firma să deschidă magazine în viitoarele centre comerciale din Braşov.
„Vrem să mai investim, pentru că acum acoperim doar 80% din teritoriul României. Suntem blocaţi pe piaţa de dezvoltare, pentru că în prezent sunt 5 proiecte de mall-uri în Bucureşti pentru următorii 3-5 ani şi câteva în Braşov, dar nimic în restul ţării. Vrem să ne dezvoltăm, dar întrebarea este unde. La cum se dezvoltă piaţa nu ne putem finaliza planurile de extindere mai devreme de 10 ani”, a spus Ulmean.
Potrivit acestuia, intenţia românilor de a cumpăra îmbrăcăminte şi încălţăminte este în scădere, deşi suma medie pe care o alocă pentru acest segment este de doar 300 lei anual. „Conform studiilor, intenţia de cumpărare a românilor este în scădere comparativ cu celelalte state din Europa Centrală şi de Est", a spus Ulmean.
În prezent, Takko România are peste 60 de magazine, dintre care două sunt în Braşov.
Cosmin Ulmean, directorul Takko România, a anunţat că firma pe care o conduce ar fi interesată să deschidă noi magazine, dar momentan aşteaptă finalizarea proiectelor de mall-uri anunţate, fiind posibil ca firma să deschidă magazine în viitoarele centre comerciale din Braşov.
„Vrem să mai investim, pentru că acum acoperim doar 80% din teritoriul României. Suntem blocaţi pe piaţa de dezvoltare, pentru că în prezent sunt 5 proiecte de mall-uri în Bucureşti pentru următorii 3-5 ani şi câteva în Braşov, dar nimic în restul ţării. Vrem să ne dezvoltăm, dar întrebarea este unde. La cum se dezvoltă piaţa nu ne putem finaliza planurile de extindere mai devreme de 10 ani”, a spus Ulmean.
Potrivit acestuia, intenţia românilor de a cumpăra îmb