O râmniceancă de 27 de ani face PR pentru marii creatori de modă. Este licenţiată în marketing şi studentă în ultimul an la design vestimentar. În urmă cu patru ani a plecat în Franţa pentru un curs de management al afacerilor, iar acum colaborează cu cele mai grele nume din lumea modei internaţionale. Povestea buzoiencei a început în 2009, când lucra la o firmă de consultanţă politică, dar nu o mulţumea mai nimic. Simţea că, pur şi simplu, nu îşi găsise vocaţia. S-a „autoproclamat” nepotrivită la locul de muncă, a găsit un soi de incompatibilitate. „Pentru fiecare profesie, trebuie să ai o anumită structură psihologică. Teoria nu se compară cu practica, iar mie mi-a plăcut doar teoria”, a povestit Janina Nectara într-un interviu pentru Incont.ro. Întâmplarea a făcut să afle de un curs de management al afacerilor în modă, în Paris. Atrasă de tot ce însemna fashion, dar şi de oportunităţi, s-a mutat în capitala Franţei. „Am învăţat de la poziţionare, dezvoltare, vânzări, până la designul, ilustrarea şi istoria produsului de modă. A fost cea mai intensă lună de studiu, în care am simţit că am avut atât de multe acumulări informaţionale, încât până şi în acest moment, făcând comparaţie cu facultatea actuală, cred că 90% din ceea ce ştiu, de la PFI provine”, mărturiseşte tânăra pentru sursa citată.
După terminarea cursului a rămas în Paris, pentru a lucra cu Godfrey Deeny, fondatorul revistei Vogue L’Uomo, actualmente fashion editor la Le Figaro şi critic de modă masculină pentru Financial Times.
A început, astfel, să aibă acces la evenimentele marilor case de modă, de la prezentări Hermes, la cocktailuri organizate de Chanel sau la lansările colecţiilor Dior. Doi ani mai târziu lansa blogul Fashion Avec Passion, un jurnal în care scria despre evenimentele internaţionale de modă, despre frumuseţe, afaceri sau mari creatori. Casele de modă au fost