După opt ani de emisie, singurul radio din România destinat exclusiv copiilor își schimbă grila de programe, astfel încât să devină principalul canal media de informare a părinților.
“După experiența ultimilor ani și numeroase cercetări ale publicului, am ajuns la convingerea ca educația copiilor începe cu cea a părinților. Așadar venim în sprijinul acestora cu programe noi care-i vizează în mod exclusiv.
Astfel, părinții au parte de informații utile, parenting și tips&tricks pentru a fi părinți mai buni.” declară Nadia Tătaru, Director General ITSY BITSY. Astfel, 50% din noua grilă va fi acoperită cu emisiuni speciale pentru părinți, desfășurate în intervalul orar 9.00-17.00, de luni până vineri.
Adulții, chemați la meditații
Echipa ITSY BITSY le-a pregătit acestora programe atractive precum “Mamma Mia”, emisiune în direct de la 9.00-12.00 sau “Meditații pentru părinți” difuzate de la 16.00 și de la 22.00, dar muzică pe gustul lor.
Binecunoscutele programe cu Itsy și Bitsy se mențin în grilă, dimineața de la 7 la 9 și seara între 17.00 și 22.00.
Schimbarea este comunicată la nivel național printr-o campanie semnată GMP Advertising. Sub conceptul. “Sunt lucruri pe care copiii n-ar trebui să le audă”, noua campanie vizează o schimbare de percepție, de la ITSY BITSY radio pentru copii, la radio pentru părinți și copii.
Campania a fost lansată la sfârșitul lunii octombrie, iar canalele de comunicare alese sunt outdoor și print. “E o campanie care duce mai departe ce a făcut ITSY BITSY în ultimii ani, cu o diferență de nuanță mică, dar mare: relația copii-părinți devine relația părinți-copii. Poate și pentru că părinții, mereu ocupați, au nevoie mai mare de ajutor. De aceea, azi ITSY BITSY le acordă mai multe ore pe zi, celor care au mai multă nevoie de soluții: părinților” declară Ioana Munteanu, Group Creative Director GMP Advertisi