Una dintre cele mai populare campanii de publicitate din România din a doua jumătate a anului, proiectul "ciobanului Ghiţă" pentru Vodafone, este creaţia lui Cătălin Dobre, un adevertiser de 29 de ani care lucrează la biroul din Bucureşti al agenţiei McCann.
Absolvent al facultăţii de Filosofie din Bucureşti, Cătălin lucrează de 9 ani în publicitate şi a devenit un abonat al premiilor din industria de profil: are în palmares doisprezece Lei Cannes şi un Leu de Titan pentru campania desfăşurată pentru ciocolata ROM, unul dintre cele mai vândute branduri de dulciuri din România.
“Povestea lui Ghiţă e foarte apropiatâ de ce ştie toată lumea, l-am găsit printr-un fotograf care a avut un proiect de fotografie legat de ciobani. Nu vă găndiţi câ oameniid e acolosunt desprinşi de realitate, trăiesc o viaţă diferită faţă de oamenii de la oraş, dar ştia ce e internetul şi îl folosea căteodatâ, nu e atăt de desprins de realitate. Pagina de Facebook e o idee de-a lui, l-am ajutat sâ o punâ în practică şi noi doar i-am dat sfaturi despre cum să creeze conţinut interesant şi despre cum să răspundâ oamenilor. Toată lumea îi cere oi, spre exemplu”, afirmă Cătălin Dobre.
"Ghiţă Ciobanul", realizată de McCann pentru Vodafone este una dintre cele mai efervescente campanii publicitare din România în a doua jumătate a anului, generând venituri peste aşteptări şi o popularitate explozivă, mai ales pe reţelele sociale, după cum declara Adrian Boţan, Creative Partner al agenţiei de publicitate, într-un interviu televizat pentru Ziarul Financiar.
Pe Facebook, Ghiţă Ciobanul are peste 400.000 de prieteni, fiind a treia personalitate românească în topul creşterilor. Pe numele său adevărat Gheorghe Dănuleţiu, "Ghiţă" a fost ales de Cătălin Dobre după o preselecţie la care au participat circa zece candidaţi.
Pe lista premiilor lui Cătălin Dobre se mai numără ş