Oficialii Porsche au dat astăzi primele detalii oficiale despre Macan, fratele mai mic al lui Cayenne. Conform companiei, Macan este primul Porsche care pătrunde în segmentul SUV-urilor compacte, hotărât să stabilească noi standarde în ceea ce priveşte dinamica şi plăcerea de a conduce – atât pe asfalt, cât şi pe teren accidentat.
În momentul lansării gama Macan propune trei variante. Macan S este echipat cu un motor V6 biturbo de 3 litri cu o putere de 340 CP, transmisie integrală permanentă şi ambreiaj multidisc controlat electronic. Transmisia integrală este în dotarea de serie pentru toate modelele. Puterea este transmisă către roţi prin intermediul unei transmisii cu dublu ambreiaj și 7 trepte de viteză. Maşina accelerează de la 0 la 100 km/h în 5,4 secunde (sau 5,2 secunde cu pachetul opţional Sport Chrono. Viteza maximă este de 254 km/h, iar consumul mediu de combustibil se situează între 8,7 şi 9 litri/100 km, ceea ce corespunde unui nivel al emisiilor CO2 între 212 şi 204 g/km.
Macan S Diesel este alergătorul de cursă lungă şi consum redus dintre cele trei modele. Motorul său V6 turbo diesel de 3 litri are un consum de numai 6,1 – 6,3 litri/100 km, corespunzând unor emisii de CO2 între 159 şi 164 g/km. Cu toate acestea, datorită puterii de 258 CP a motorului său, Macan S Diesel accelerează de la 0 la 100 km în doar 6,3 secunde (sau 6,1 cu pachetul opţional Sport Chrono) şi atinge o viteză maximă de 230 km/h.
Fiind modelul de top al gamei, Macan Turbo va fi cea mai puternică maşină din segmentul SUV-urilor compacte. Motorul V6 biturbo de 3,6 litri, utilizat în premieră pe un Porsche, atinge pentru prima dată o putere de 400 CP şi propulsează vehiculul de la 0 la 100 km/h în 4,8 secunde. Cu pachetul Sport Chrono, acest timp poate coborî până la 4,6 secunde. Chiar dacă viteza maximă atinge 266 km/h, Macan Turbo are un con