Primul tren de metrou tip CAF a sosit în România cu 2 luni de întârziere. Directorul general al Metrorex, Aurel Radu, declară că noul tren va fi pus în circulaţie la 1 ianuarie. În următoarele două luni, el va fi supus unor probe de anduranţă, fără călători, pe 20.000 km, pentru obţinerea Agrementului Tehnic.
Celelalte trenuri de metrou, fabricate de CAF, vor începe să funcţioneze în cursul anului 2014. Conform contractului, primele 4 trenuri CAF vor fi fabricate în Spania, iar celelalte 12 trenuri vor fi asamblate la Atelierele CFR Griviţa SA. Valoarea contractului este de 97 milioane euro (fără TVA).
Primul tren de metrou tip CAF a sosit în România cu 2 luni de întârziere. Directorul general al Metrorex, Aurel Radu, declară că noul tren va fi pus în circulaţie la 1 ianuarie. În următoarele două luni, el va fi supus unor probe de anduranţă, fără călători, pe 20.000 km, pentru obţinerea Agrementului Tehnic.
Celelalte trenuri de metrou, fabricate de CAF, vor începe să funcţioneze în cursul anului 2014. Conform contractului, primele 4 trenuri CAF vor fi fabricate în Spania, iar celelalte 12 trenuri vor fi asamblate la Atelierele CFR Griviţa SA. Valoarea contractului este de 97 milioane euro (fără TVA).