Retailerul online eMag a pregătit 250.000 de produse pentru promoţiile din cadrul evenimentului Black Friday pe care compania îl va desfăşura începând din dimineaţa zilei de vineri, a spus la emisiunea ZF Live de joi, 21 noiembrie, Iulian Stanciu, directorul general eMag.
„Avem pregătite pentru Black Friday peste 30.000 de telefoane la reducere, tablete sunt peste 50.000 în total (stocul vândut într-o lună), 15.000 de laptopuri, 3.000 de bormaşini, 5.000 de jucării“, a spus Stanciu.
Şeful eMag estimează vânzări de 22 de milioane de euro cu ocazia promoţiilor de Black Friday, 200.000 de comenzi online şi un trafic de 4 milioane de utilizatori. Pe tot anul, cifra de afaceri eMag va ajunge la 200 milioane de euro, a mai precizat Stanciu.
Vedeţi aici emisiunea integrală din data de 21 noiembrie 2013
Şeful eMag a declarat că achiziţia de produse va putea fi realizată doar prin pagina web, iar startul va fi dat dimineaţă, după ce compania se va asigura că totul este pregătit pentru a face faţă valului de clienţi. „Avem peste 50 de puncte pe care le verificăm. După ce totul este gata apăsăm pe butonul roşu“. Black Friday este „un spectacol“ al cărui scop este să convingă oamenii să pună tehnologia pe primul loc în topul achiziţiilor şi să îşi învingă sentimentul negativ pe care îl au acum la adresa consumului. „Oamenii au bani, aici este vorba de prioritizarea investiţiilor, de sentimentul negativ asupra consumului. Oamenii ţin banii în bancă, la saltea“.
Ce a mai spus Iulian Stanciu la ZF Live:
- Acum doi ani am avut vânzări de 5-6 mil. euro cu ocazia Black Friday, iar anul trecut 10 mil. euro
- o să avem tablete Google Nexus, iPad-uri, smart TV-uri la preţuri senzaţionale şi multe sunt produse nou lansate. Unii au spus că punem produse pe care s-a pus praful în depozite. Nu este adevărat
- avem 1.000 de produse la pre