Ford a repornit producţia de motoare la uzina din Craiova, cu o cadenţă de 1.000 de unităţi pe zi, şi pe cea de maşini, asamblând 370 de unităţi B-Max zilnic, a anunțat directorul general al constructorului auto, Zoltan Brassai, la conferinţa “Mediafax Talks about Auto Industry 2013″.
“Producţia s-a reluat pentru luna noiembrie. Volumul este de 370 de maşini pe zi şi de 1.000 de motoare zilnic. Maşinile pleacă majoritar în Europa, peste 90%. Motoarele se vând în America, America de Sud și Africa”, a afirmat Brassai.
Compania a oprit producţia de autovehicule pentru 7 zile în luna septembrie şi pentru 13 zile în octombrie, ca urmare a reducerii cererii de automobile B-Max pe piaţa externă, iar cea de motoare a fost sistată timp de opt zile lucrătoare în noiembrie. Conform contractului colectiv de muncă, pe perioada zilelor de întrerupere a producţiei angajaţii s-au aflat în şomaj tehnic, fiind plătiţi cu 80% din salariul de bază. Constructorul auto american produce la Craiova modelul B-Max şi motoarele EcoBoost, precizează Mediafax.
Ford a repornit producţia de motoare la uzina din Craiova, cu o cadenţă de 1.000 de unităţi pe zi, şi pe cea de maşini, asamblând 370 de unităţi B-Max zilnic, a anunțat directorul general al constructorului auto, Zoltan Brassai, la conferinţa “Mediafax Talks about Auto Industry 2013″.
“Producţia s-a reluat pentru luna noiembrie. Volumul este de 370 de maşini pe zi şi de 1.000 de motoare zilnic. Maşinile pleacă majoritar în Europa, peste 90%. Motoarele se vând în America, America de Sud și Africa”, a afirmat Brassai.
Compania a oprit producţia de autovehicule pentru 7 zile în luna septembrie şi pentru 13 zile în octombrie, ca urmare a reducerii cererii de automobile B-Max pe piaţa externă, iar cea de motoare a fost sistată timp de opt zile lucrătoare în noiembrie. Conform contractului colectiv de muncă, p