La nici o zi de la lansarea paginii oficiale de Facebook a Regiei Autonome de Transport Braşov, călătorii au început să interacţioneze cu conducerea Regiei şi să îşi prezinte sugestiile sau reclamaţiile. De exemplu, o braşoveancă solicită RAT să introducă o cursă spre Sânpetru, fiindcă, în prezent, transportul în comun spre această zonă, asigurat de o firmă privată, este deficitar. „Complexul Sânpetru Residence, în care locuiesc, are la acest moment peste 140 de familii, nu sunt 2 maşini/familie, astfel accesul către Braşov dimineaţa, spre locul de muncă, şcoli, grădiniţe este foarte dificil”, a pus Mirela Roşioru. O astfel de cursă ar putea fi introdusă doar în momentul în care RAT va deveni operator metropolitan şi autobuzele vor ajunge astfel, în toate localităţile din această zonă. Un alt braşovean, solicită însă, Regiei ca în weekend autobuzele să nu se circule doar până la ora 22.30, ci să se prelungească programul. „În nici un oraş mare din România transportul în comun pe cele mai aglomerate trasee, sâmbăta şi duminica nu se încheie la 22.30. Măcar un ultim autobuz sa fie la 23.00”, este de părere Alexandru Ionuţ. Alţi braşoveni s-au plâns de programul de pe unele linii, care ar trebui modificat. „Pe linia 8 ar trebui autobuze mari şi mai dese pe la ora 7 dimineaţa şi la 2. Majoritatea elevilor ies de la şcoală atunci şi este un chin în autobuz la orele respective”, a sugerat Vlad conducerii RAT Braşov. Alţi călători sunt însă, nemulţumiţi că odată cu începerea lucrărilor de modernizare a capetelor de linie ale RAT, nu îşi mai pot procura bilete, casele de bilete închizându-se mai repede şi nemaiexistând nici automate de tichete, ca de exemplu în zona Saturn. „După orele 21 nu se mai pot achita bilete de transport de la nici unul din capete, iar controlorii mişună prin autobuze. La întrebarea «de unde ne luăm şi noi bilete?», răspunsul acestora a fost «v