Operatorul britanic de plati in numerar si online PayPoint plc a anuntat ca volumul tranzactiilor de plati facturi din Romania a inregistrat in prima jumatate a anului financiar 2013-2014 (aprilie-septembrie) o crestere semnificativa comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent, de 41%, atingand 16,5 milioane.
Reteaua PayPoint a crescut cu 428 puncte de plata in perioada analizata. Serviciile PayPoint sunt prezente in 8.000 de locatii din Romania, iar clientii pot plati facturi emise de toti marii furnizori de utilitati, servicii TV, telecom si internet.
PayPoint plc a raportat pentru cele sase luni un volum de 351,9 milioane tranzactii procesate la nivelul grupului, in crestere cu 7,2 milioane fata de tranzactiile raportate in aceeasi perioada a anului precedent.
Valoarea totala a tranzactiilor a atins nivelul de 6,9 miliarde lire sterline, in crestere cu 270,8 milioane lire sterline. La nivelul intregului grup, au fost anuntate venituri nete de 54,1 milioane lire sterline, in crestere cu 9,7% fata de aceeasi perioada a anului anterior si un profit inainte de impozitare de 21,3 milioane lire sterline, in crestere cu 16,6%.
In Romania, PayPoint si-a lansat oficial serviciul de plata a facturilor in numerar sub brand propriu in august 2008 si si-a extins portofoliul de clienti prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare.
Totodata, PayPoint ofera serviciile de transfer de bani Western Union pe propriile terminale, permitand astfel clientilor sa trimita sau sa primeasca bani atat din afara tarii, cat si de pe teritoriul Romaniei. Operatorul britanic de plati in numerar si online PayPoint plc a anuntat ca volumul tranzactiilor de plati facturi din Romania a inregistrat in prima jumatate a anului financiar 2013-2014 (aprilie-septembrie) o crestere semnificativa comparativ cu aceea