Subaru a pus în lumina reflectoarelor la salonul auto din capitala Japoniei studiul Cross Sport Design Concept, adică versiunea shooting-brake a coupe-ului BRZ, precum şi un combi spaţios, Levorg Concept fiind un AWD poziţionat sub Outback.
În vreme ce Toyota a preferat pentru GT-86 (omologul lui BRZ) un derivat Sedan, Subaru calcă pe urmele Aston Martin Bertone Jet 2+2 şi adoptă o variaţiune pe tema shooting-brake, adică a stilizat conceptul Cross Sport Design într-o rafinată temă sport-break.
Poziţionată la jumătatea drumului dintre un break şi un coupe compact, caroseria cu linii musculoase şi încordate îmbină privilegiul de a fi la bordul unei maşini sport mici şi manevrabile (graţie soluţiei cu tracţiune spate şi a consolelor amputate), cu avantajele în utilizare a unui hatchback premium cu hayon. Lungime în jurul a 4,3 metri este doar cu 6 cm peste ce oferă coupe-ul BRZ, în vreme ce lăţimea este ceva mai generoasă.
Stilistic, sub hayon, fâşiile de tablă „cască” o gură zâmbitoare ce pune în evidenţă, pe colţuri, stopurile tratate într-o cheie originală. Conceptul prevede la partea posterioară nişte blocuri optice subţiri şi încovoiate ce preiau geometria în iluminare a două litere “U” culcate cu o latură pe orizontală, având deschiderea pe interior, faţă în faţă. Baghetele fine sunt cu LED-uri roşii, acelaşi tip de sursă fiind preferată şi la semnalizatoare. Linia laterală este percepută ca fiind înaltă, întocmai ca la un crossover premium, suprafeţele vitrate fiind păstrate la un nivel minim. Totuşi, Subaru Cross Sport Design Concept nu e nici pe departe la fel de înalt şi impozant precum crossoverul Subaru XV.
Referitor la oportunitatea unui model de acest gen, sport-brake-ul de la Subaru ce va seconda coupe-ul are o capacitate cargo peste actualul BRZ şi în plus, acesta poate beneficia de o configuraţie „mai umană” de 2+2 locuri.
Conc