Exporturile reprezintă motorul de creştere al României, iar acest lucru face din economia locală o excepţie în regiune, este de părere Michael Schnitzler, country manager al companiei de transport şi logistică Panalpina pentru Ungaria şi România.
„Momentan cele mai mari venituri provin din activitatea de export. Este surprinzător cum de există activitate de export în România deoarece în Est de obicei economiile locale sunt susţinute de importuri“, a spus Schnitzler.
Anul trecut economia României a crescut cu doar 0,7%, iar pentru acest an majoritatea estimărilor indică un avans al economiei de 2-2,5%, susţinut în principal de cererea externă şi de producţia agricolă foarte bună. În primele nouă luni din 2013 exporturile au crescut cu aproape 9%, la 36,5 mld. euro. Cel mai important motor de creştere al exporturilor rămâne industria auto, Dacia fiind cel mai mare exportator, urmat de companii precum Continental, Pirelli sau Michelin. Continuarea pe ZFCorporate
Exporturile reprezintă motorul de creştere al României, iar acest lucru face din economia locală o excepţie în regiune, este de părere Michael Schnitzler, country manager al companiei de transport şi logistică Panalpina pentru Ungaria şi România.
„Momentan cele mai mari venituri provin din activitatea de export. Este surprinzător cum de există activitate de export în România deoarece în Est de obicei economiile locale sunt susţinute de importuri“, a spus Schnitzler.
Anul trecut economia României a crescut cu doar 0,7%, iar pentru acest an majoritatea estimărilor indică un avans al economiei de 2-2,5%, susţinut în principal de cererea externă şi de producţia agricolă foarte bună. În primele nouă luni din 2013 exporturile au crescut cu aproape 9%, la 36,5 mld. euro. Cel mai important motor de creştere al exp