Pentru cel mai mare Black Friday din istoria Domo, compania a crescut stocul de marfă dedicat evenimentului până la nivelul aferent unui întreg trimestru.
Domo anunţă extinderea campaniei de Black Friday pe durata unei întregi săptămâni. Astfel, cele 97 de magazine din reţeaua Domo vor oferi reduceri în perioada 22-28 noiembrie.
„Anul acesta am vrut să pregătim cel mai spectaculos Black Friday de până acum şi să oferim clienţilor noştri posibilitatea de a beneficia de reduceri un timp mai îndelungat. De aceea, am extins perioada campaniei până pe 28 noiembrie, am pregătit stocuri cât pentru un trimestru de vânzări şi am îmbunătăţit experienţa de cumpărare prin creşterea numărului de personal cu 50%, scăderea la jumătate a timpului petrecut la case, dar şi cu suprize dulci în majoritatea magazinelor din reţea, în parteneriat cu Milka”, a declarat Ligia Roşu.
În completarea ofertei de produse, Domo a realizat un parteneriat cu Milka pentru a oferi clienţilor o experienţă de cumpărare cât mai plăcută. Clienţii Domo care vor vizita magazinele Domo din Bucureşti, dar şi din ţară vor primi, pe lângă asistenţa din partea echipei de vânzări, şi o experienţă delicioasă din partea Milka Crispello.
Pregătirile pentru cel mai mare Black Friday din istoria Domo au constat într-o creștere masivă a stocului de marfă dedicat evenimentului, până la nivelul aferent unui întreg trimestru, și amplificarea tranzitului de marfă care, în ultimele 2 zile, a atins un volum total de 10.000 metri cubi, volum echivalent cu media lunară din primul semestru din 2013.
Startul pentru Black Friday se dă în magazinele Domo din centrele comerciale la ora 06:00. Toţi cei care au participat la studiul Domo, precum şi toţi cei care se abonează sau sunt deja abonaţi la newsletterul Domo vor primi oferta cu 2 ore înainte.
Programul special de Black Friday al tuturo