Ford a repornit producţia de motoare la uzina din Craiova, cu o cadenţă de 1.000 de unităţi pe zi, şi pe cea de maşini, asamblând 370 de unităţi B-Max zilnic, a anunţat directorul general al constructorului auto, Zoltan Brassai, la o conferinţă.
"Producţia s-a reluat pentru luna noiembrie. Volumul este de 370 de maşini pe zi şi de 1.000 de motoare zilnic. Maşinile pleacă majoritar în Europa, peste 90%. Motoarele se vând în America, America de Sud, Africa", a afirmat Brassai. El a arătat că piaţa este volatilă, iar compania va acţiona în funcţie de evoluţia acesteia.
"Nu mai sunt cincinale, ci există planuri lunare, săptămânale sau de o zi", a spus şeful Ford România.
Compania a oprit producţia de autovehicule pentru 7 zile în septembrie şi pentru 13 zile în luna octombrie, ca urmare a reducerii cererii de automobile B-Max pe piaţa externă, iar cea de motoare a fost sistată timp de opt zile lucrătoare în noiembrie.
Conform Contractului Colectiv de Muncă, pe perioada zilelor de întrerupere a producţiei angajaţii se vor afla în şomaj tehnic, fiind plătiţi cu 80% din salariul de bază.
Constructorul auto american produce la Craiova modelul B-Max şi motoarele EcoBoost.
Ford a repornit producţia de motoare la uzina din Craiova, cu o cadenţă de 1.000 de unităţi pe zi, şi pe cea de maşini, asamblând 370 de unităţi B-Max zilnic, a anunţat directorul general al constructorului auto, Zoltan Brassai, la o conferinţă.
"Producţia s-a reluat pentru luna noiembrie. Volumul este de 370 de maşini pe zi şi de 1.000 de motoare zilnic. Maşinile pleacă majoritar în Europa, peste 90%. Motoarele se vând în America, America de Sud, Africa", a afirmat Brassai. El a arătat că piaţa este volatilă, iar compania va acţiona în funcţie de evoluţia acesteia.
"Nu mai sunt cincinale, ci există planuri lunare, săptămânale sau de o zi", a spus şeful Ford Româ