Inspectoratul de Politie al Judetului Vaslui vrea sã-si trimitã angajatii sã lucreze, cu chirie, în birourile altor institutiile din municipiul Vaslui, dupã ce unele servicii ale Politiei vasluiene îsi desfãsoarã activitatea în conditii improprii în sediul inspectoratului din cauza reabilitãrii clãdirii de birouri.
Zeci de institutii publice care îsi au sediile în municipiul Vaslui au primit adrese de la Inspectoratul de Politie al Judetului (IPJ) Vaslui prin care li se solicitã informatii cu privire la spatii disponibile în care ar putea fi gãzduiti politisti. Cererile transmise de conducerea Politiei vasluiene au fost formulate în contextul în care angajatii anumitor servicii ale IPJ îsi desfãsoarã activitatea în conditii improprii din cauza reabilitãrii clãdirii de birouri. “IPJ Vaslui a solicitat mai multor institutii publice din municipiul Vaslui informatii cu privire la spatiile de lucru disponibile, în conditiile în care, în sediul de la resedinta Inspectoratului se fac lucrãri de consolidare si modernizare a clãdirii. Deocamdatã, se asteaptã rãspunsurile, iar apoi, în functie de spatiile care ar putea fi disponibile, se vor stabili si conditiile în care acestea vor fi preluate de politisti”, a declarat purtãtorul de cuvânt al IPJ Vaslui, Mihaela Straub. Lucrãrile de reabilitare ale sediului Politiei Judetene Vaslui au fost finalizate într-unul din cele trei corpuri ale clãdirii. Deocamdatã, lucrãrile sunt oprite, acestea urmând a fi reluate, potrivit reprezentant ilor IPJ Vaslui, în momentul în care vor fi alocate fonduri de la bugetul statului.
Inspectoratul de Politie al Judetului Vaslui vrea sã-si trimitã angajatii sã lucreze, cu chirie, în birourile altor institutiile din municipiul Vaslui, dupã ce unele servicii ale Politiei vasluiene îsi desfãsoarã activitatea în conditii improprii în sediul inspectoratului din cauza reabilitãrii clãdirii