Domo anunta extinderea campaniei de Black Friday 2013 pe durata unei intregi saptamani. Astfel, cele 97 de magazine din reteaua Domo vor oferi reduceri in perioada 22-28 noiembrie.
„Am extins perioada campaniei pana pe 28 noiembrie, am pregatit stocuri cat pentru un trimestru de vanzari si am imbunatatit experienta de cumparare prin cresterea numarului de personal cu 50%, scaderea la jumatate a timpului petrecut la case”, a declarat Ligia Rosu, marketing manager Domo.
Pregatirile pentru cel mai mare Black Friday din istoria Domo se traduc intr-o crestere masiva a stocului de marfa dedicat evenimentului, pana la la nivelul aferent unui intreg trimestru si amplificarea tranzitului de marfa care, in ultimele 2 zile, a atins un volum total de 10.000 mc, volum echivalent cu media lunara din primul semestru din 2013.
Startul pentru Black Friday se da in magazinele Domo din centrele comerciale la ora 06:00.
Ce vor clientii Domo sa cumpere
Domo va oferi de Black Friday cele mai mari reduceri la produsele pe care consumatorii le-au indicat ca fiind cele mai dorite. Pentru a analiza cat mai detaliat asteptarile consumatorilor, Domo a derulat in perioada 1-15 noiembrie un sondaj completat de 4642 de persoane, rezultatele acestuia contribuind la adaptarea ofertei.
In topul produselor pe care consumatorii intentioneaza sa le achizitioneze de Black Friday se afla tabletele (26,4%), urmate de televizoare (24,4%), telefoane (21%) si laptop-uri (18,3%).
Studiul realizat de Domo a sondat si sumele alocate de consumatori pentru cumparaturile de Black Friday, iar rezultatele arata ca cea mai mare parte a respondentilor si-au planificat achizitii de sub 1000 de lei (32,6% intre 500-1000 lei, iar 27% sub 500 lei), urmate de bugete intre 1500-2000 de lei (19,5 %) si 1500-2000 lei (11,8%), doar 9% planifican