Campania de Black Friday din acest an a impartit retailerii de pe piata locala in mai multe fronturi. Daca unii au anuntat ca au promotii pe data de 22 noiembrie, altii au pe 29 noiembrie. De asemenea, exista retaileri care lupta sa atraga si mai multi clienti si au marit aceasta perioada de promotii la 3, 7 sau chiar 10 zile. Cine va castiga lupta preturilor mici?
Prima “disputa” din aceasta campanie a aparut cand o parte dintre retaileri au anuntat ca organizeaza Black Friday cu o saptamana mai devreme fata de ziua in care se sarbatoreste in Statele Unite ale Americii (SUA), locul de unde a fost importata si la noi.
O alta lupta intre retaileri se da in functie de zilele cu promotii. Daca unii au reduceri doar o zi, altii au prelungit si in weekend sau chiar au ajuns la 7-10 zile de oferte.
Cea mai crancena batalie se da intre promotiile anuntate de magazine, care promit reduceri si de peste 90%. Ce-i drept, cele mai mari oferte se regasesc la accesorii, insa nu sunt de neglijat nici cele la televizoare, laptopuri, telefoane sau electrocasnice.
Aproximativ 4,2 milioane de romani si-au manifestat intentia de a face cumparaturi cu ocazia Black Friday, in contextul in care aproximativ 7,4 milioane de romani cunosc semnificatia evenimentului, se arata intr-un studiu Daedalus Millward Brown.
Cu ce “arme” se lupta magazinele
Daca retailerii traditionali Flanco si Altex au anuntat ca vor avea promotii timp de 3 zile, in weekendul 22-24 noiembrie, rivalul lor Domo a marit perioada la 7 zile (22-28 noiembrie).
De asemenea, daca E-Boda face discounturi pe 22 noiembrie, Allview desfasoara o campanie pe parculsul a 10 zile (22 noiembrie – 1 decembrie).
La Koyos.ro, promotiile de Black Friday vor fi pe parcursul a 8 zile. Astfel, vor incepe pe 22 noiembrie si vor continua pana pe 29 n