Un craiovean a cumpărat, la începutul lunii octombrie, o pereche de pantofi de la magazinul Leonardo. După cum susţine bărbatul, după nici patru purtări, a ieşit grătarul de la unul dintre pantofi şi s-a prezentat cu certificatul de garanţie şi cu bonul la magazin. Personalul i-a spus că nu poate primi banii înapoi, iar cei de la Protecţia Consumatorului i-au sugerat să-şi pună nişte branţuri.
Pe 3 octombrie, craioveanul Valentin Dobre şi-a cumpărat o pereche de pantofi de la magazinul Leonardo, care l-au costat 119 lei. S-a dus acolo fiindcă mai cumpărase în trecut şi era mulţumit. După nici patru purtări însă, grătarul de la unul dintre pantofi a ieşit, iar omul a vrut să-şi recupereze banii, fiindcă încălţările au, conform certificatului, o garanţie de 60 de zile. „Am venit să-i schimb, mi-au spus că nu-mi pot da banii înapoi, că trebuie să-i trimită la Oradea la expertiză, iar eu nu îmi permit să stau atâta timp fără“, a povestit bărbatul. El a sunat şi la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Dolj, unde i s-a recomandat să facă o sesizare.
Şi la pantofi se face expertiză!
Vânzătoarea de la magazin a spus că nu are ce face şi că ascultă de managerul de zonă. „Nu pot să dau banii, am sunat la managerul de zonă şi a zis că produsul nu prezintă defect de magazin şi nu putem să dăm banii. Ei trebuie trimişi la expertiză la Oradea sau schimbaţi“, a spus femeia, care nu a vrut să ne dea numele managerului de zonă pentru a-i solicita un punct de vedere oficial.
Nemulţumirea cumpărătorului a fost provocată atât de faptul că i s-au stricat încălţările aflate încă în garanţie, cât şi de acela că în certificatul de garanţie exprimarea lăsa de înţeles că poate alege între repararea produsului, înlocuirea sau primirea contravalorii sale. „Termenul de garanţie oferit de către SC Leonardo SRL este de 60 de zile