În 2009, întreaga zonă din faţa Gării centrale a fost reamenajată, iar traficul a fost resistematizat. Atunci, edilii, împreună cu firma care are concesionat serviciul de parcări, au decis să monteze bariere pentru accesul în cele două parcări din zonă, iar taxarea să se realizeze 24 din 24 de ore, astfel ca să nu existe riscul deteriorării sistemului. Până atunci, staţionarea maşinilor în zonă era o adevărată problemă, întrucât taximetriştii ocupaseră abuziv parcarea publică şi o transformaseră în staţie.
Odată cu introducerea sistemului de taxare prin SMS, concesionarul a solicitat municipalităţii să demonteze barierele de acces, fiindcă cei care vor să parcheze pot plăti astfel mai uşor şi ar fi şi în avantajul celor care aveau abonamente şi care dacă parcau aici trebuiau să piardă mai mult timp, până ce agentul de la parcări le verifica documentele. În total, la gară, în cele două parcări, sunt 200 de locuri şi odată cu demontarea sistemului de acces acestea au fost din nou marcate. Acum, mai este o singură problemă, respectiv ca parcarea din faţa Gării să nu redevină staţie de taxi şi cei care au nevoie de un loc de parcare să nu mai aibă unde staţiona. În 2009, edilii au aprobat şi un regulament pentru această zonă care prevede sancţiuni aspre pentru taximetriştii care nu staţionează în staţia special amenajată.
Plăteşti prin SMS… dar te usucă la bani!
Decizia de demontare a barierelor a fost luată şi pentru parcarea din spatele Hotelului Aro, unde din cauza faptului că se stătea la semafor până când se elibera un loc se bloca chiar şi traficul pe strada Mihail Sadoveanu. Sistemul cu bariere era unul avantajos atât pentru şoferi, cât şi pentru firma care se ocupă de parcări, deoarece se plătea timpul real de staţionare, iar cei care aveau obiceiul să îi păcălească într-un fel sau altul pe taxatori nu o mai puteau face datorită înregistrării