Ciobanul Ghiţă, faimosul baci din reclama la Vodafone, vrea să îşi deschidă magazin în Capitală pentru a vinde produse marca „Ghiţă“.
Cel mai faimos baci din România, Ciobanul Ghiţă, a fost zilele trecute în Bucureşti, pentru că vrea să îşi deschidă un magazin în care să vândă produse marca „Ghiţă“, potrivit zf.ro.
Adrian Boţan, reprezentat al agenţiei de publicitate care a realizat campania Vodafone în care Ghiţă a fost protagonist, a declarat că aceasta a fost cea mai de succes reclamă pe internet din anul 2013. Ghiţă a devenit a treia personalitate de pe Facebook, iar campania bate recordurile în ceea ce priveşte vânzările.
Adrian Boţan a mai declarat că agenţia de publicitate McCann Bucharest va fi şi cea care va realiza campania de promovare a magazinului lui Ghiţă Ciobanul.
Pe aceeaşi temă:
Ghiţă Ciobanul poate fi exemplu pentru digitalizarea României, consideră comisarul european Dacian Cioloş
FOTO VIDEO Ghiţă, ciobanul cu acoperire naţională
Ghiţă Ciobanul, cel mai cunoscut baci din România, pleacă în transhumanţă. Amintiri despre tradiţia oierilor, veche de sute de ani