Operatorul britanic de plăţi PayPoint a înregistrat venituri de 13,56 mil. lire sterline în România în primul semestru fiscal (aprilie-septembrie), în urcare cu 11% faţă de nivelul din perioada corespunzătoare din 2012, datorită creşterii cu 41% a numărului de tranzacţii de plată a facturilor. Compania a raportat pentru perioada similară din 2012 venituri de 12,21 mil. lire pe piaţa românească. În anul fiscal 2012-2013, încheiat la 31 martie, PayPoint a obţinut venituri de 24,28 mil. lire în România. Numărul tranzacţiilor de plăţi facturi operate de PayPoint în România a crescut cu 41% în perioada aprilie-septembrie, la 16,5 milioane, cu rezultate pozitive şi pe segmentul încărcării electronice a cartelelor telefonice preplătite, se arată într-un comunicat transmis de companie. Serviciile PayPoint sunt prezente în 8.000 de locaţii din România, iar clienţii pot plăti facturi emise de toţi marii furnizori de utilităţi, servicii TV, telecom şi internet. Reţeaua PayPoint a crescut cu 428 puncte de plată în intervalul analizat. "Creşterea numărului de comercianţi parteneri PayPoint, dar şi a calităţii acestora, diversificarea portofoliului de furnizori şi focusul pe promovarea serviciilor puse la dispoziţia consumatorilor sunt cei mai importanţi dintre factorii care au susţinut consolidarea afacerii în primul semestru", a declarat în comunicat Mugur Dogariu, managing director PayPoint România.
Operatorul britanic de plăţi PayPoint a înregistrat venituri de 13,56 mil. lire sterline în România în primul semestru fiscal (aprilie-septembrie), în urcare cu 11% faţă de nivelul din perioada corespunzătoare din 2012, datorită creşterii cu 41% a numărului de tranzacţii de plată a facturilor. Compania a raportat pentru perioada similară din 2012 venituri de 12,21 mil. lire pe piaţa românească. În anul fiscal 2012-2013, încheiat la 31 martie, PayPoint a obţinut venituri de