BLACK FRIDAY 2013 va avea loc pentru a treia oară în România, pe 29 noiembrie. Însă, o serie de magazine mari, precum Emag, Evomag.ro, Flanco, Domo, Altex şi multe altele au anunţat că vor devansa Black Friday-ul organizat de ei în acest an cu o săptămână mai devreme, în vinerea de 22 noiembrie 2013. La fel ca în anii trecuţi, magazinele care au pe rafturi produse electronice şi electrocasnice sunt primele care se aruncă în cursa câştigării unui număr cât mai mare de clienţi.
Ideea unei zile în care REDUCERILE se aplică pentru toate produsele de pe rafturi încântă clienţii magazinelor, deoarece, cu reduceri de 30, 40 sau chiar 50%, atât magazinele, cât şi cumpărătorii, reuşesc să iasă în câştig. Pe de o parte, orice client plăteşte mai puţin decât se aştepta pe produsul dorit, în timp ce magazinul care vinde produsul reuşeşte să câştige la cantitatea mai multor bunuri vândute.
BLACK FRIDAY 2013 va avea loc pentru a treia oară în România, pe 29 noiembrie. Însă, o serie de magazine mari, precum Emag, Evomag.ro, Flanco, Domo, Altex şi multe altele au anunţat că vor devansa Black Friday-ul organizat de ei în acest an cu o săptămână mai devreme, în vinerea de 22 noiembrie 2013. La fel ca în anii trecuţi, magazinele care au pe rafturi produse electronice şi electrocasnice sunt primele care se aruncă în cursa câştigării unui număr cât mai mare de clienţi.
Ideea unei zile în care REDUCERILE se aplică pentru toate produsele de pe rafturi încântă clienţii magazinelor, deoarece, cu reduceri de 30, 40 sau chiar 50%, atât magazinele, cât şi cumpărătorii, reuşesc să iasă în câştig. Pe de o parte, orice client plăteşte mai puţin decât se aştepta pe produsul dorit, în timp ce magazinul care vinde produsul reuşeşte să câştige la cantitatea mai multor bunuri vândute.