Contactaţi telefonic, administratori ai firmelor de transport din judeţul Dolj au afirmat pentru Curierul Naţional că pe Podul Calafat – Vidin se circulă cu mare dificultate, având în vedere lucrările de reparaţii care se efectuează. „Se circulă pe o singură bandă, pe sensul spre Bulgaria, pentru că se încearcă să se repare proasta construcţie a Podului Calafat – Vidin. Este inadmisibil ca pe un pod, dat în funcţiune în urmă cu doar câteva luni, să apară peste noapte nişte gropi uriaşe, în condiţiile în care România a plătit zeci de milioane de euro”, a declarat pentru Curierul Naţional Cătălin Tălău, administratorul unei firme de transport din judeţul Dolj.
Un alt administrator al unei firme de transport din judeţul Dolj, Cătălin Prună, a confirmat aceste probleme pentru Curierul Naţional, precizând că „gropile erau semnalizate încă de acum 2 – 3 luni, dar nimeni nu s-a sinchisit să ia măsuri mai devreme. „Din câte am observat, sunt probleme de infrastructură a podului, în sensul că s-a deteriorat carosabilul din cauza infiltraţiilor. Erau gropi uriaşe, semnalizate încă de acum 2 – 3 luni, dar nimeni nu a încercat să le repare mai repede. Din câte ştiu, în acest moment se circulă doar pe o singură bandă, în sensul de mers spre Bulgaria”, a precizat Cătălin Prună.
Contactaţi telefonic, administratori ai firmelor de transport din judeţul Dolj au afirmat pentru Curierul Naţional că pe Podul Calafat – Vidin se circulă cu mare dificultate, având în vedere lucrările de reparaţii care se efectuează. „Se circulă pe o singură bandă, pe sensul spre Bulgaria, pentru că se încearcă să se repare proasta construcţie a Podului Calafat – Vidin. Este inadmisibil ca pe un pod, dat în funcţiune în urmă cu doar câteva luni, să apară peste noapte nişte gropi uriaşe, în condiţiile în care România a plătit zeci de milioane de euro”, a declarat pentru Curierul Naţional Cătăl