De Black Friday-ul românesc, vedetele nu au înroşit site-urile care-şi vând produsele la promoţie. Ilie Năstase, Cătălin Botezatu, Amalia Năstase, Crina Abrudan şi mulţi alţii au ales să pună umărul la sprijinirea unei cauze nobile, participând la un eveniment organizat de "Fundaţia pentru copii Ronald McDonald", care strânge bani pentru a dota cu un computer tomograf Spitalul de Copii "Grigore Alexandrescu".
Sub sloganul "Mi-e poftă să fac bine", vedetele au îmbrăcat şorţurile şi s-au apucat să vândă meniurile McDonald's de la restaurantul din Piaţa Romană. Ilie Năstase a explicat de ce este necesar ca astfel de evenimente să devină o normalitate în societatea românească.
"Afară, astfel de evenimente sunt o tradiţie, la noi, de-abia acum începe această tradiţie. Din păcate, comuniştii nu ne-au lăsat să facem treaba asta, e bine şi acum. Vedetele care participă la această campanie sensibilizează lumea, sunt oameni cunoscuţi, văzuţi la TV, şi din această cauză ne-au şi invitat", a declarat legendarul tenisman.
Alături de Năstase a pus umărul şi Cătălin Botezatu. Designerul a tras un semnal de alarmă legat de prăpastia în care se află România. "Tragedia este că într-o societate sunt doar două pături sociale, aşa cum este în România. Îi avem pe cei săraci şi cei bogaţi. Pericolul este că intelectualii se află în clasa de jos, cea a săracilor. Până când nu vom reda acestora locul pe piedestal, cel puţin în clasa de mijloc, vom fi într-o societate în mare pericol. Cred că oamenii cu bani nu se implică suficient. Îşi fac imagine şi atât, şi doar în campaniile electorale. Apoi stau la adăpost şi strâng bani tot de la noi", a spus Botezatu.
Amalia Năstase, unul dintre organizatorii evenimentului, a afirmat că ajutorul pe care încearcă fundaţia să-l ofere copiilor bolnavi poate însănătoşi atât spiri