Peste 4 milioane de români și-au manifestat intenția de face cumpărături din magazinele tradiționale și online în ‘Vinerea Neagră’ (Black Friday), vânzările fiind estimate la 100 de milioane de euro, arată rezultatele unui studiu întocmit recent de compania de cercetare.
7,4 milioane de români cunosc semnificația evenimentului ‘Black Friday‘, programat în România în week-endul 22-24 noiembrie, cu o săptămână mai devreme decât evenimentul tradițional de peste Ocean.
Totodată, 4,2 milioane de persoane au declarat că se gândesc să achiziționeze cel puțin un produs în ‘Vinerea Neagră‘, cei mai mulți dintre cei chestionați axându-se pe cumpărarea de electrocasnice mici (39,8%). În top urmează hainele — cu 22,9% dintre opțiuni, televizoarele (15,3%), telefoanele mobile (10,6%), încălțămintea (10,2%), laptopurile (10,1%), frigiderele (5,5%), tabletele (5,2%), mașinile de spălat (5,1%), aparatele foto/video și produsele de îngrijire personală (4%) și cosmetice (3,9%).
Din informațiile colectate de la reprezentanții magazinelor participante rezultă faptul că ‘Black Friday’ nu este un prilej de a lichida stocurile vechi de produse.
Vanzari peste asteptari
Magazinele online emag.ro, evomag.ro, F64 Studio şi retailerul Domo au înregistrat, în primele 12 ore ale campaniei de reduceri Black Friday, vânzări de peste 80 milioane de lei, conform datelor anunţate de companii.
În cazul emag.ro, cel mai mare magazin online electroIT, vânzările au atins la ora 12.00 suma de 55 de milioane de lei, reprezentând contravaloarea a 100.000 de comenzi. 100.000 de comenzi in valoare de 55 de milioane de lei. 15.000 de produse vandute prin eMAG Marketplace: fata de anul trecut vendorii de marketplace au realizat de 3 ori mai multe comenzi fata de aceeasi ora. Record de trafic si de comenzi pe mobil: 118.000 unici si 6.300 comenzi. Valoarea comenzilor eMAG Petsho