25.000 de produse au fost vândute în magazinele Flanco, până la ora 10.00, în prima zi de oferte speciale, de Black Friday.
Încă din primele ore ale zilei, cele mai căutate categorii de produse au fost tabletele, televizoarele smart şi ultrabook-urile, pentru care Flanco s-a şi pregătit cu stocuri de trei ori mai mari faţă de anul trecut. În primele 4 ore de la deschidere, reţeaua de 82 de magazine a companiei a vândut 3.600 de tablete, 3.500 de televizoare, 1.500 de notebook-uri şi 1.700 de maşini de spălat.
Dintre cele 2000 de repere unice incluse în oferta de Black Friday, doar la 4 dintre ele s-au epuizat stocurile, însă au fost introduse oferte alternative că preţ şi caracteristici.
„Desfăşurarea de forţe pentru a pune în scenă Black Friday nu seamănă cu nimic altceva, pe parcursul unui an - dar şi satisfacţia că am reuşit să creăm un eveniment cu oferte care să fie peste aşteptările clienţilor noştri este excepţională. Suntem pregătiţi în continuare cu oferte excelente, până pe 24 noiembrie, având în vedere că anul acesta am crescut stocurile totale disponibile pentru Black Friday cu 80% comparativ cu 2012”, spune Violeta Luca, CEO Flanco.
Dintre cele 3500 de televizoare vândute, 57% au fost televizoare Smart, iar dintre camerele foto vândute, 33% au fost DSLR, ceea ce demonstrează preferinţa pentru tehnologie de vârf a clienţilor Flanco. De asemenea, clienţii s-au orientat pentru produse performanţe şi pe segmentul de telefoane – dintre acestea, 92% au fost smartphones.
Din oferta Flanco de Black Friday fac parte produse la preţuri pentru toate buzunarele şi exigenţele. Astfel, numeroase produse aflate în topul preferinţelor cumpărătorilor au reduceri substanţiale: un telefon Samsung Galaxy S3 de 64 GB - 1499 lei, un ultrabook 4Gb DDR3, 500GB, Intel HD Graphics - 1999 lei, un Smart TV LED 3D Phi